close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עיבוי שפתיים- עיצוב שפתיים בחומצה היאלרונית במרכזים המובילים

מערכת שורשא תמוז, תשפ23/06/2020

מהו טיפול עיצוב שפתיים? באילו מקרים רצוי לעבור טיפול עיבוי שפתיים? אילו חומרים משמשים לצורך מילוי שפתיים? היכן תמצאו את המרכזים המובילים והמנוסים ביותר בטיפולי עיבוי שפתיים?

תגיות:

שפתיים הן חלק חשוב במיוחד באסתטיות הפנים של נשים. אבולוציונית, גברים חשקו תמיד בנשים בעלות שפה עסיסית, דשנה ומלאה ועל פי אידיאל היופי העכשווי, נחשבות בעלות שפתיים עבות ליפות וחושניות יותר. כוכבות רשת, דוגמניות ומכתיבות דעה בארץ ובעולם, מדגמנות שפתיים עבות ובשרניות שהפכו כבר מזמן מזוהות עמם כגון : קים קרדשיאן, אנג'לינה ג'ולי, נטלי דדון, רוסלנה רודינה ועוד. אין ספק, שפתיים עבות הן לגמרי באופנה ונשים רבות בוחרות בטיפולי עיבוי שפתיים כדי להעניק לשפתיים שלהן מראה חושני ויפה. המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים של אתר דוקטור חן בפרוסים בפריסה

ארצית מבצעים טיפול של עיבוי שפתיים ועיצוב שפתיים בסניפים ב: ראשון לציון, רמת גן,בני ברק,תל אביב,כפר סבא,קריית מוצקין,אשדוד, באר שבעוירושלים. מאפשרים לך לעבור טיפולי עיצוב שפתיים עם חומרי המילוי המתקדמים והבטוחים בעולם ביניהם קולגן וחומצה היאלרונית המאפשרים קבלת מראה טבעי ועיצוב שפתיים בהתאמה מלאה לרצון המטופלת.

מתי מומלץ לעבור טיפול מילוי שפתיים?

ישנם מקרים רבים בהם מטופלות מעוניינות לעבור טיפול עיצוב שפתיים:

-          במקרים של שפתיים דקות במיוחד

-          במקרים בהם קיימות צלקות באזור השפתיים

-          כאשר קיימת א סימטריה בשפתיים

-          כאשר קיים גבול לא שפתיים מטושטש או לא ברור וכאשר קיימים קמטי עישון

-          כאשר השפתיים יבשות, חסרות צבע או ברק

-          כאשר קיימים קמטים בזוויות הפה

החומרים המובילים והמתקדמים ביותר בטיפולי עיצוב שפתיים:

חומרי המילוי לצורך עיבוי שפתיים מתחלקים לשניים:

-          חומרי מילוי שפתיים זמניים- נעלמים לרוב בין 6-12 חודשים וביניהם ניתן למצוא: קולגן וסוגים שונים של חומצה היאלרונית.

-          חומצה היאלרונית היא חומר טבעי המצוי בגופנו ולכן משתלב באופן מושלם עם מינימום תופעות לוואי. החומצה מוזרקת לאזורים הרצויים בשפה בהתאם לצורך ולרצון המטופלת תוך אלחוש מקומי. החומצה ההיאלרונית נחשבת קלה ובטוחה להסרה ומביאה לתוצאות מושלמות. החזרה לשגרה לאחר מילוי שפתיים באמצעות חומצה היאלרונית היא מיידית.

-          קולגן – חלבון טבעי המצוי בגופנו ואחראי על הגמישות והאלסטיות של עורנו. חוסר בקולגן בגוף יוצר קמטים בעור וכדי להחזיר את מרקם העור האחיד והחלק מוזרק אליו קולגן.

-          חומרי מילוי שפתיים קבועים – נשארים לזמן רב יותר. החומר היחיד המשמש לצורך עיבוי שפתיים קבוע הוא סיליקון. סיליקון נוזלי מוזרק לשפתיים במטרה לעבותן . בשיטה זו מזריקים המומחים מיקרו טיפות בכמה מפגשים. שיטה זו מחזיקה מעמד לצמיתות אך זה גם חסרונה הגדול שכן היא לא ניתנת להסרה כמעט בכלל והחומר עלול להביא עם הזמן ליצירת גבשושיות.

עיבוי שפתיים על ידי המומחים של מרכזי אתר דוקטור חן

אם את מעוניינת במראה שפתיים שאי אפשר להתעלם מהן המוסיפות לפנייך יופי וחושניות, עיצוב שפתיים הוא הטיפול הנכון עבורך. הרופאים המנוסים והמקצועיים של המרכזים האסתטיים של אתר דוקטור חן מאפשרים לך להגשים חלום של עיצוב ועיבוי שפתיים בעזרת חומרי מילוי טבעיים ובטוחים לשימוש ניתן להגיע לתוצאות מושלמות כאשר כל מבנה שפתיים מקבל את הטיפול הנכון עבורו על מנת להביא למראה טבעי ויפה. אנחנו במרכזים האסתטיים של אתר דוקטור חן מודעים לחשיבות גורם המחיר על ההחלטה לעבור טיפול עיצוב שפתיים ולכן תוכלו להתייעץ חינם עם המומחים שלנו כשמחיר הטיפול ייקבע על פי סוג חומר המילוי הנבחר ובהתחשבות מלאה בטיפול הנדרש. מרכזי אתר דוקטור חן בפריסה ארצית, מעמידה לרשותכם את טובי הרופאים בתחום עיצוב שפתיים בכדי להעניק לכן את התוצאות הטובות ביותר של מראה שפתיים טבעי, אסתטי ומושלם במחירים אטרקטיביים במיוחד.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה